معنى الصداقة الحقيقية منتديات ابن البلد للصداقة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة لقد اسعدنا زيارتك لمنتدى ابن البلد للصداقة ونرجو انت تقوم بتسجيل فى المنتدى لكى تستمتع بمواضيع المنتدى شكرا لزيارتك
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة لقد اسعدنا زيارتك لمنتدى ابن البلد للصداقة ونرجو انت تقوم بتسجيل فى المنتدى لكى تستمتع بمواضيع المنتدى شكرا لزيارتك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى ثقافي واجتماعي ذات اسلوب شيق

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

هههههههههه موقف مضحك ومخيف..

كاتب الموضوعرسالة
ღQυєєη sмsмαღ
Admin
ღQυєєη sмsмαღ

هههههههههه موقف مضحك ومخيف.. Empty
مُساهمةموضوع: هههههههههه موقف مضحك ومخيف..   هههههههههه موقف مضحك ومخيف.. Emptyالسبت مارس 01, 2014 5:00 am

[size=32]هههههههههه موقف مضحك ومخيف.. Ebarat22uf7[/size]

[size=32]*************

هذا موقف مخيف ومضحك جداااااا ههههههههه
صدقوني راح انتحر لو ماضحكتو صدقوني قنبله مسيله من الدموع هههههههه هههههههههه موقف مضحك ومخيف.. 15هههههههههه موقف مضحك ومخيف.. 15هههههههههه موقف مضحك ومخيف.. 15هههههههههه موقف مضحك ومخيف.. 15هههههههههه موقف مضحك ومخيف.. 15هههههههههه موقف مضحك ومخيف.. 15هههههههههه موقف مضحك ومخيف.. 15هههههههههه موقف مضحك ومخيف.. 15هههههههههه موقف مضحك ومخيف.. 15
جبت لكو قصة قراتها الان واضحكتنى كثيرا وقلت لازم انزلهالكو تضحكو معايا شوية  Very Happy  Very Happy هههههههههههههههههههههههه

كان فية جنازة / بعد الجنازة ما خلصت / الناس جابوا النعش وحطوة قدام باب المسجد / واحد من أهل المنطقة نزل المسجد الساعة 3 الفجر علشان يصلي ركعتين قيام ليل / ملقاش عامل المسجد خالص / قعد مستني شوية / لقي الجو برد وكان هو مخفف / راح طالع فوق النعش وفتحه ودخل نام جوة / متعرفش إزاي جاله قلب ينام جوة؟

عم عاطف عامل المسجد جه فتح المسجد / وشغل إذاعة القرآن الكريم / وبدا يجر النعش لوحدة جوة المسجد / لغاية لما دخل النعش فى مكانه / ناحية القبلة متطرف أقصي اليمين .

عم عاطف أقام الصلاة / حظي الإسود جه فى إني واقف قصاد النعش علي طول / كنت واقف وجنبي راجل فوق الخمسين سنة ناحية اليمين / وواحد شاب قدي فى العمر ناحية الشمال .

الإمام قرأ الفاتحة وأنا بأمن الواد اللي جنبي حس إن النعش بيتحرك / وكان لسة بيكبر تكبيرة الإحرام / بصلي كدة وقلي " الحقووو النعش بيتحرك" / أنا مقدرتش امسك نفسي من الضحك قطعت الصلاة وقلت لية " أنت أهبل يلا ؟!! " / كبرنا تكبيرة الإحرام وعمك الإمام بيقرأ فى سورة النجم .
فجئة لقيت النعش بيتحرك وواحد بيرفع الغطا / تخيل إنت بتصلي ولقيت واحد طالع ليك من النعش وبيفرك فى عنية وبيتواب وبيبصلك ويقلك " هو انتوا أقمتوا الصلاة يا بشمهندز؟" .

الراجل اللي كان ناحية اليمين وقع علي الأرض من الرعب / أنا جريت من المسجد حافي والواد اللي كان بيصلي جنبي ناحية الشمال بيجري ورايا حافي هو كمان / أنا وصلت بيتنا فى زمن قياسي وطول الطريق عمال أقرأ الشهادتين / الواد كمل الطريق وهو علي لسانة " الحقووو يا جدعان ... الراجل طلع من النعش .. دا انا اول مرة أصلي الفجر فى حياتي يا جزم" وكمل جري وهو حافي / انا أول ما دخلت البيت قفلت جميع الشبابيك والبيبان ونزلت تحت البطانية ومسكت المصحف 

Very Happy  Very Happy  Very Happy  Very Happy 
[/size]

[size=32]هههههههههه موقف مضحك ومخيف.. IpV84465
هااااااااا كيف الموقف هههههههههه موقف مضحك ومخيف.. 100هههههههههه موقف مضحك ومخيف.. 100هههههههههه موقف مضحك ومخيف.. 93هههههههههه موقف مضحك ومخيف.. 25هههههههههه موقف مضحك ومخيف.. 16هههههههههه موقف مضحك ومخيف.. 16هههههههههه موقف مضحك ومخيف.. 16
انتظر تقييمكم...
[/size]

هههههههههه موقف مضحك ومخيف..
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» أصعب موقف حصل معاك
» موقف محرج مع فتاه وخطيبها